website

SODASTREAM

Vo vianočnom období sme pre značku SodaStream zrealizovali vianočnú online kampaň. Našou úlohou bolo vytvorenie microsite so špeciálnou vianočnou ponukou, spustenie a optimalizácia komplexnej online kampane pre dosiahnutie čo najlepších výsledkov.



Kampaň – vedenie a optimalizácia

Kampaň prebiehala od 24.11 do 23.12.2014. Podľa dohody sa v tomto období kampaň postupne stupňovala s tým, že vrchol bol dosiahnutý cca týždeň pred vianočnými sviatkami. Takto zvolený priebeh bol výsledkom stratégie aby zvyšovanie intenzity kampane kopírovalo očakávaný prirodzený zvýšený záujem ľudí v predvianočnom období.





Zhrnutie hlavných výsledkov

Vianočná kampaň priniesla 8 121 745 zobrazení reklamy a priemerná cena jedného prekliku tak bola 0,26 eura. V kampani sa podarilo osloviť a zapojiť aj ambasádorov značky SodaStream, ktorí obhajovali produkt.